Zwrot i wymiana
* Jeśli przesłany towar nie odpowiada Państwa oczekiwaniom w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki możliwa jest jego wymiana lub zwrot.
Polecamy skorzystanie z modułu Zwroty towarów dostępnego po zalogowaniu się na swoje konto klienta oraz tanich zwrotów Pocztą Polską.
* Towar należy zapakować w ochronną kopertę lub karton, w środku należy umieścić wypełniony formularz zwrotu oraz KONIECZNIE paragon.
* Jeśli towar ma być wymieniony, to w paczce można umieścić należność za ponowną wysyłkę (według cennika), lub wpłacić ją na konto (wcześniej należy upewnić się czy wymiana będzie możliwa).
* Koszt wymiany lub zwrotu produktu ponosi Klient.
* Przy zwrocie całości lub części zamówienia zwracana kwota jest równa cenie zwracanego towaru.
* W przypadku wymiany lub zwrotu prosimy o informację na nasz e-mail sklep@karoline.pl jeszcze przed wysyłką.
* Nie przyjmujemy zwrotów przesyłek wysłanych do nas za pobraniem.
* Przesyłkę proszę wysłać na adres:
ASK Group
Ekologiczna 2
65-364 Zielona Góra
* W momencie przyjęcia zwrotu (otrzymania przesyłki) do klienta wysyłana jest wiadomość o tym, że przesyłka dotarła.
* W przypadku zwrotu należność zostanie zwrócona na konto podane w formularzu zwrotu najpóźniej w ciągu 14 dni.